Comunicat Ateca - Altafulla - 25-06-2020

25-06-2020 0 comentaris ATECA - ALTAFULLA

Des d’ATECA - Altafulla volem fer-vos arribar les següents consideracions;

1.- ATECA - Altafulla treballa per l'interès general de tots els socis i sòcies que conformen l'Associació.

Per tant, les veus de tots els membres són escoltades i es tenen en compte a l’hora de treballar per l'interès comú i, per descomptat, necessitem comptar amb el suport majoritari de tots els associats i associades davant les diferents accions que es duen a terme.

En aquest moment, ATECA - Altafulla té en marxa una campanya (Amics - Amigues d'Altafulla) oberta i centrada en el comerç. I, gràcies a l'alt percentatge de socis i sòcies que han donat el seu suport, s'està portant a terme.

D'altra banda, es mantenen obertes les diferents accions que s’enmarquen en la línia del turisme, per la defensa i reclamació dels interessos de tots els associats i associades.

Continuem treballant en l'elaboració de diferents funcionalitats i eines dins de l'ecosistema digital que està construint l'Associació per tal de poder dotar d'una major visibilitat a l'abast de tots els socis i sòcies per igual.

I també, s’està elaborant el proper pla d'actuació, pendent de validació a la propera assemblea, que reculli els objectius, línies estratègiques i actuacions a dur a terme, que conformaran el document de feina per a tots. L'elaboració parteix de les inquietuds i necessitats recollides fins al moment.

Aquest document permetrà treballar d'una manera col·laborativa amb l'Ajuntament i altres entitats o organitzacions, buscant en tot moment l'optimització de recursos i unint-nos en el mateix objectiu: la millora socioeconòmica d'Altafulla.

2.- Com a qualsevol entitat que creix, sorgeixen diferents sensibilitats i punts de vista en referència a les diverses formes d'actuació davant les diferents problemàtiques que van sorgint.

Com a entitat, volem que tothom expressi les seves opinions sempre, però sense deixar de banda en cap moment les bones formes.

El grup de Whatsapp es va crear com un canal de comunicació entre la Junta, l'Administració, els equips de treball i els associats i associades.

El que es buscava era que fos un canal àgil de comunicació, ràpid i directe.

Entenem que el creixement que l'Associació està tenint, i tindrà, en els darrers i pròxims mesos, requereix la necessitat d'estructurar i regular aquest canal de comunicació per tal d'aconseguir un correcte funcionament.

Per aquest motiu, aquest grup de Whatsapp ara només permetrà comunicacions des de l'Administració cap als associats i associades.

Amb aquesta mesura pretenem evitar qualsevol classe de problemàtica individual que podria arribar a distorsionar la tasca de l'Associació.

En cap moment s'ha d'entendre aquesta mesura que duem a terme com una limitació de la lliure expressió. Al contrari. Els socis i sòcies que ho desitgin, tindran habilitats altres canals de comunicació pels quals poder fer arribar les seves opinions, aportacions, reclamacions, queixes, suggeriments, dubtes o tot allò que considerin oportú. Ja sigui a través del correu electrònic, trucant per telèfon, accedint a la pàgina web...

Creiem que, així, aconseguirem fer una ATECA - Altafulla més representativa i plural.

3.- Tots els membres de la Junta i de l'Associació treballem d'una manera altruista per aconseguir que ATECA- Altafulla sigui una associació unida, forta i col·laborativa. Que pugui ser la veu de tots i totes i que exigeixi i reclami els interessos generals de tots els nostres associats i associades i de la població en general.

Com sempre, restem a la vostra disposició.

Atentament,

Josep Mª Lloret i Gual
President ATECA - Altafulla

Si t'ha agradat pots compartir a les xarxes socials!

Fes-nos saber el que penses

* Camp requerit

Comentaris (0)